Skocz do zawartości

Witaj Nieznajoma :)


Zdjęcie

Jak pozbyć się dużego brzucha??

Rozpoczęty przez Kate404 , Mar 15 2010 04:19 PM

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • 15 odpowiedzi w tym temacie

    Kate404

    Napisano 15 March 2010 - 04:19 PM

    Nie jestem jakaś bardzo gruba, lubie w miarę swoją figurę, ale cały czas moją zmorą jest duży brzuch!! Jak się odchudzam to wszystko się zmiejsza tylko nie moja oponka!! Co zrobić?

    Tryszka

    Napisano 15 March 2010 - 10:14 PM

    Zrzucić brzuch jest niestety najtrudniej. Gromadzi się na nim najwięcej tłuszczu. Za duży brzuszek można zrzucić jedynie długimi ćwiczeniami typu cardio, ćwiczenia aerobowe, interwały. Wszystkie treningi, które są skierowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Samo robienie brzuszków nie wystarczy!! Owszem wzmocnisz mięśnie, ale co z tego jak i tak będą ukryte pod warstwą tłuszczyku. Pewnie chciałabyś przeczytać w mojej wypowiedzi, że bez problemu uda Ci się pozbyć brzuszka. Jednak nie mogę tak napisać, bo byłoby to kłamstwo. Ja ćwiczę teraz 6 dni w tygodniu a brzuch zmniejszył mi się najmniej ze wszystkiego. Mój facet ma ten sam problem, dopiero po 2 miesiącach treningów 2 razy dziennie !!!! 5 dni w tygodniu zaczyna mu się kształtować kaloryfer :) Pozbycie się brzucha to żmudna i niestety ciężka praca. Można osiągnąć swój cel, gdy będziesz ćwiczyć regularnie, do tego zdrowa dieta jest równie ważna. Jeśli masz siedzącą pracę nie objadaj się, staraj się dużo ruszać choćby spacer po pokoju co jakiś czas, często napinaj mięśnie brzucha. Do dzieła!! Nie zniechęcaj się, nastaw się, że brzuch zacznie spadać dopiero po 2-3 miesiącach regularnych ćwiczeń. Efekty w końcu się pojawią :)

    Doma19

    Napisano 16 March 2010 - 06:52 PM

    moj brzuszek zaczal spadac dopiero po 4 miesiacach...ale musze powiedziec ze nie bylo to latwe... :( cwiczenia,ktore stosowalam byly nastepujace: - duzo biegam bo akurat to lubie,a to juz polowa sukcesu - nastepnie wykonywalam rozne cwiczenia na miesnie brzuch tj: - brzuszki Najwazniejsze to jest nie poddawac sie i cwiczyc wytrwale...pozdrawiam :) :) :)

    Madzia

    Napisano 28 March 2010 - 08:49 PM

    Ja się ostatnio dowiedziałam, że stres również jest przyczyną naszych odstających brzuszków. Oprócz ćwiczeń i diety trzeba się wyluzować, a to w dzisiejszych czasach jest trudne!! Stres powoduje wytwarzanie kortyzolu, który skutkuje odkładaniem się tkanki tłuszczowej, właśnie najczęściej, a szczególnie w okolicach talii. Powinno się robić krótkie przerwy w pracy co jakiś czas. Można wyjść na świeże powietrze, przejść się, głęboko pooddychać. Stres powoduje napady głodu i wtedy najczęściej sięga się po słodkie smakołyki, co nie jest sprzymierzeńcem płaskiego brzucha. Oprócz napadów głodu, wytwarzania kortyzolu stres źle oddziałuje na cały nasz organizm. Boli nas wtedy głowa, żołądek, mamy problemy ze snem, z cera, chodzimy znerwicowani, łatwo łapiemy doła. Zatem nie stresujmy się, a jeśli stres już nas dopadł szybko postarajmy się odstresować :)

    Doma19

    Napisano 30 March 2010 - 07:16 PM

    a to dobre nigdy nie slyszalam,ze stres ma cos wspolnego z naszym brzusiem...chyba zaczne uprawiac jakas joge albo cos takiego...pozdrawiam

    Chrbogma

    Napisano 28 May 2017 - 06:39 AM

    Flonase Pas Cher Buy Prozac Online Cialis Eu Keflex Dosage Calculator For Pediatric Patients Buy Misoprostol Cialis Tadalafil Buy Online Cialis Durar Mas Zoloft Buy Online Metformin From Canqada Order Now On Line Finasteride Buy Cheap Kamagra Pills Precio De Viagra En Farmacia What Does Keflex Treat Buy Cheap Deltasone Site Online Pharmacy Propecia Web Md Keflex Dosage Mail Order Levitra Cialis Culturismo Buy Cialis Online Canada Fast Shipping Propecia Low Price Progesterone 400mg Menopause No Rx Mastercard Vente Sildenafil 200 Mg Buy Kamagra Oral Jelly Online Amoxicillin Dosage For Sinus Prezzo Cialis In Svizzera Amoxicillin Generic Compra Viagra En Andorra Buy Xenical Orlistat 120mg Acheter Propecia Is Keflex Good For Teeth Nfection Cialis Pharmacie Ligne Best Generic Vibramycin Viagra Frau Forum Orlistat Side Effects Cialis Tadalafil Viagra Rezeptfrei Auf Rechnung Amoxicilina Where Can I Buy Tab Fedex Shipping Cheap Vibramycin 100mg Ampicillin Uses Comprar Cialis En La Farmacia Sin Receta Lasix Buy Online Viagra Con Envio Venta Cialis Madrid Strattera For Sale Online Como Conseguir Viagra Gratis

    icecream

    Napisano 13 June 2017 - 03:14 PM

    Spróbuj ćwiczeń wzmacniających na brzuch, najlepiej fitness ze skupieniem się na mięśniach brzucha. Polecam zajęcia w Energym http://www.energym.com.pl w Krakowie, jeżeli jesteś z tych okolic. Mają między innymi zajęcia Płaski brzuch, które pomogą Ci wytrenować te partie.  



    icecream

    Napisano 13 June 2017 - 03:15 PM

    Spróbuj ćwiczeń wzmacniających na brzuch, najlepiej fitness ze skupieniem się na mięśniach brzucha. Polecam zajęcia w Energym http://www.energym.com.pl w Krakowie, jeżeli jesteś z tych okolic. Mają między innymi zajęcia Płaski brzuch, które pomogą Ci wytrenować te partie.  



    knall

    Napisano 14 June 2017 - 01:10 PM

    Przede wszystkim odpowiednio dobrana dieta - najlepiej przez dietetyka poparta wcześniej badaniami krwi itd. a nie samozwańczymi dietetykami co mają dyplomy i jadą każdemu z tą samą dietą tylko jednemu dadzą 1500 kcal a innemu 1800kcal itd.

    Po drugie ćwiczenia jak Tryszka napisała typowe na spalanie interwały, bieżnia, orbirek ew crossfit - lecz tutaj zalecam pomału, żeby nie przeforsować mięśni i nie narazić się na urazy przede wszystkim kolan i kręgosłupa. Dodatkowo zawsze warto się dobrze porozciągać aby rozgrzać mięśnie w szczególności kolan. Mówię o kolanach bo to bardzo ważne gdyż to na nogach stoimy, rozwalimy kolano i później bida - wiem po sobie. :) 
    także wytrwałości w diecie i ćwiczeniach życzę.

    find out here



    knall

    Napisano 14 June 2017 - 01:10 PM

    Przede wszystkim odpowiednio dobrana dieta - najlepiej przez dietetyka poparta wcześniej badaniami krwi itd. a nie samozwańczymi dietetykami co mają dyplomy i jadą każdemu z tą samą dietą tylko jednemu dadzą 1500 kcal a innemu 1800kcal itd.

    Po drugie ćwiczenia jak Tryszka napisała typowe na spalanie interwały, bieżnia, orbirek ew crossfit - lecz tutaj zalecam pomału, żeby nie przeforsować mięśni i nie narazić się na urazy przede wszystkim kolan i kręgosłupa. Dodatkowo zawsze warto się dobrze porozciągać aby rozgrzać mięśnie w szczególności kolan. Mówię o kolanach bo to bardzo ważne gdyż to na nogach stoimy, rozwalimy kolano i później bida - wiem po sobie. :) 
    także wytrwałości w diecie i ćwiczeniach życzę.

    find out here



    Lambida

    Napisano 28 June 2017 - 02:40 PM

    Ja ostatnio załamałam się swoim brzuchem... Przez dwa miesiące ćwiczyłam 3-4 razy w tygodniu godzinny lub dwugodzinny tenis, czyli ogólnorozwojowe ćwiczenia. Do tego na djecie 1500 kalorii byłam (w dni treningowe odpowiednio więcej), ruszałam się dużo (w moim mniemaniu), a brzuch nadal ogromny, a waga - zamiast spaść podniosła się. Nie wierzę, że w tak krótkim czasie to mięśnie urosły, bo to za wcześnie. A więc przytyłam mimo że się trzymałam diety i biegałam po korcie do utraty tchu (10 tysięcy kroków podczas jednego meczu, a na zawodach przebiegnięte 20km!).

    Nie mam pojęcia co się dzieje, odchudzanie chyba nie dla mnie.



    knall

    Napisano 13 July 2017 - 10:06 AM

    Brzuch najtrudniej zgubić

     

    about his



    polinusia

    Napisano 19 July 2017 - 10:08 PM

    Na pewno brzuch sam nie zniknie :) Trzeba ćwiczyć i zadbać o dietę . Możesz poczytać tutaj http://glutamina-odzywki.pl/blog sobie jakie produkty jeść , które są najzdrowsze.Jak ćwiczyć , ile spać to wszystko jest bardzo ważne i trzeba o tym pamiętać :)

    Ania_ABCfitness

    Napisano 20 July 2017 - 08:34 AM

    Lambida,nie poddawaj się tak łatwo! Dwa miesiące stałego ruchu to zdecydowanie za mało, żeby zobaczyć wyraźne efekty. Być może Twoim problemem jest nieodpowiednia przemiana materii lub wzdęcia, dlatego Twój brzuch jest tak duży. Pomimo przyjmowania małej ilości kalorii, Twoje posiłki mogą nie być pełnowartościowe. Być może jest też tak, że któryś składnik jedzenia “wydyma” Twój brzuch. Najczęściej jest to nabiał lub rośliny strączkowe. Jeśli w Twojej diecie znajduje się któryś z tych składników, spróbuj go wyeliminować, np. na okres dwóch tygodni. Przez ten czas zaobserwujesz, czy w Twoim organizmie zaszły jakieś zmiany. Oprócz tego pij dużo wody, to także pomoże na wzdęty brzuch i poprawi przemianę materii. Ćwiczenia ogólnorozwojowe są bardzo dobre, ale postaraj się dołączyć do nich ćwiczenia rzeźbiące mięśnie brzucha i ćwiczenia siłowe, które je angażują. Dobrym wyborem będzie wykorzystanie do tego obciążenia, np. hantli, dzięki temu szybciej zobaczysz efekty. Ćwczenia, ktore możesz wykonywać to m.in przysiady w różnych kombinacjach, wykroki (pamiętaj, żeby mieć napięty brzuch), brzuszki, russian twist, unoszenie nóg i deska, która wzmacnia wszystkie mięśnie. Ciekawe ćwiczenia z hantlami znajdziesz na naszym blogu https://www.abcfitness.pl/cwiczenia-z-hantlami-ba32. Gdybyś miała jeszcze jakieś pytania, to chętnie na nie odpowiem :)


    Użytkownik Ania_ABCfitness edytował ten post 20 July 2017 - 08:35 AM


    magda906

    Napisano 31 July 2017 - 04:46 PM

    Na pewno pomogą w tym urządzenia do ćwiczeń i dieta. Jak nie stać Cię na nowe to proponuje zajrzeć na aukcje poleasingowe na; https://aukcje.efl.com.pl/ , gdzie tak naprawdę można kupić bardzo ciekawe sprzęty w dobrej cenie. 



    lillou

    Napisano 12 August 2017 - 01:55 PM

    Ćwiczenia dają najlepszy efekt, warto sobie pomóc dietą i też fajny efekt dają herbaty z big-active, ja na sobie przetestowałam slim plus :) i mój metabolizm się poprawił, łatwiej było się nie skusić na ciacho bo tta herbata ma efekt taki zmniejszający napady głodu





    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych