Skocz do zawartości

Witaj Nieznajoma :)


Zdjęcie

jak to jest z tym brzuchem?

Rozpoczęty przez cream30 , Sep 17 2012 02:39 PM

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • 99 odpowiedzi w tym temacie

    cream30

    Napisano 10 October 2012 - 08:44 AM

    przyznam sie bez bicia,ze ostatnie 3 dni nie byly dobre pod wzgledem jedzenia...zjadlam troche slodkiego i czuje tego skutki...Ogolnie jestem strasznie oslabiona ostatnimi czasy..nic mi sie nie chce,wstaje rano,jakbym w ogole nie spala....Musze chyba zaczac zazywac witaminki...mam opimpa ,ale cosik mnie ich zapach odpycha ,no i to ze sa takie wielkie.. eh..mam jeden trening do nadrobienia,niestety.

    Tryszka

    Napisano 10 October 2012 - 04:51 PM

    Zdarza się :) oby tylko nie za często, bo szkoda tych wszystkich treningów i dni, w których się "dobrze" je. Już pisałam Andzi: Dodaj do diety trochę gorzkiej czekolady. Zawiera zdrowe tłuszcze jak orzechy czy oliwa i ma dużo magnezu. Najzdrowsza jest taka 70-80% kakao. Jedz dziennie 4 kostki na poprawę humoru i energii:D

    cream30

    Napisano 27 October 2012 - 09:59 AM

    zawalilam ostatnio :( a to nie bylo kiedy,a to cos mnie bolalo a to okres :( ale od pn wracam spowrotem .. I musze znowu przypilnowac dietki..normalnie masakra z moim samozaparciem ;/ wstyd.

    bartek

    Napisano 27 October 2012 - 12:22 PM

    Nie ma się co przejmować! Jak masz gorszy okres to warto podjąć decyzję np. nie piję kalorii albo 0 fast foodow. Lepiej trochę lepiej jeść niż całkowicie odpuścić! Trzymamy kciuki :)

    cream30

    Napisano 27 October 2012 - 04:13 PM

    fast foodow nie jadam :)ale czasem zbyt duzo jem np .chleba ;/

    marta1985

    Napisano 05 November 2012 - 08:02 PM

    Na brzuch to najlepsze brzuszki:) albo ćwiczyc samemu, a jak kogos stać, to może na jakiejś ławeczce?:D wsumie sama z niej korzystam. Wrazie czego służe dobrą radą:)Oprócz tego jednak rowerek treningowy daje świetne efekty;) ale to tak ogólnie. Jak chcesz to mogę napisać dokładniejszy plan ćwiczeń i jaką mam ławeczke. Chętnie podziele się wiedzą;)

    Kate404

    Napisano 06 November 2012 - 08:25 AM

    Jak dokładniejszy? Nie dokładny ma trening?! Jakbyś przeczytała wszystkie posty cream to byś widziała, że ma zarąbisty sprzęt w domu! A na pozbycie się brzucha to "brzuszki" Ci nic nie dają. Naprawdę chętnie zobaczyłabym Twój plan ćwiczeń. Wpisz tu jak możesz albo załóż nowy temat.

    cream30

    Napisano 18 November 2012 - 10:47 PM

    dokladnie ,mam niezly sprzet w domciu. Pozatym dziekuje,ale rad nie potrzebuje,bo wiem co i jak..ale nie kazdy wie,jak ciezko po 2 cesarkach (jednej spapranej ) przywrocic idealny stan brzucha. I tak jest dobrze,ale wkurza mnie ta roznica nad i pod rana.. Dlugo mnie nie bylo...zawalilam..pozatym tydzien bylam chora,wiec nie bylo mowy i treningach..Nabralam nowej motywacji i wracam. Waga 62 kg,wiec jest dobrze,ale tylek mi zmalalal :( trzeba to naprawic.

    Tryszka

    Napisano 19 November 2012 - 07:41 AM

    :) oj ten tyłek! Ja mam mega płaski i szeroki ;/ Jak ćwiczę to się podnosi, ale jak tylko zrobię kilkudniową przerwę to od razu klapnie, więc wiem co czujesz! btw. jak już będę kiedyś rodzić dziecko i będę mogłam rodzić naturalnie to nie decydować się na cesarkę?? Kiedyś mi się wydawało, że tak jest lepiej.

    cream30

    Napisano 19 November 2012 - 11:03 AM

    wiesz co ,nie wiem jak to jest rodzic naturalnie ,ale cc nie jest do konca takie fajne...problemy po sa ,ale to zalezy indywidualnie..cwiczyc nie mozna dlugo..trzeba uwazac,a jednak po naturalnym szybko dochodzisz do siebie.

    cream30

    Napisano 27 November 2012 - 11:15 AM

    dopiero wczoraj powrocilam do treningu.... mialam miesiaczke ,wiec sie nie zabieralam za to..a ciezko bylo sie zebrac po takiej przerwie..ale dalam sobie wycisk, nie zmniejszalam obciazenia.... zrobilam tez duzo roznych plankow ..narazie ok,ale jutro pewnie beda zakwasy :))..waga caly czas w normie..wiekszosc spodni wisi w pasie..jedne jedyne 8 rurki leza idealnie. Dzisiaj tez dotarl moj nowy stroj kapielowy i wreszcie nie bede sie wstydzila wyjsc na basen :))

    Tryszka

    Napisano 27 November 2012 - 12:22 PM

    No to świetnie!!

    cream30

    Napisano 07 December 2012 - 09:40 AM

    malo sie tutaj pojawiam ,wiec pora cos napisac..dzisiaj ostatni dzien treningu w tym tyg. 2 tyg po dlugiej przerwie zlecialy. W srode dowalilam wiecej na nogi i posladki i dzisiaj tak mnie tylek boli,ze masakra :laugh: poraz 1 zrobilam cwiczenie na drazku i podciaganie ugietych kolan..ciezkie to jest ale dalam rade,a jak po tym bola miesnie :)miesnie na nogach mam niezle,az maz sie zdziwil ,ze juz takie mam... jeszcze tylko,zeby moja dieta nie kwiczala bylo by super.. musze sie zebrac i jesc bardziej zdrowo i konkretnie,bo z tym ciezko ostatnio ;(

    Shadow

    Napisano 07 December 2012 - 10:00 AM

    ja dotychczas nigdy nie robiłam żadnych cwiczen na brzuch a mięśnie były teraz nieco zarosły tłuszczykiem ale nie robie żadnych ćwiczen na brzuch

    cream30

    Napisano 07 December 2012 - 10:58 AM

    ja konkretnie tez nie..mam tylko w treningu obwodowym 2 cwiczenia...i to wszystko..

    Tryszka

    Napisano 08 December 2012 - 10:59 AM

    2 ćwiczenia absolutnie wystarczą :) jak się porządnie ćwiczy nogi, plecy nawet biceps i ma się mocno napięty brzuch to on też pracuje. Ćwiczenie na drążku jest zarąbiste i fakt nie należy do łatwych. Brawo za kondycję i siłę !! Z dietą jest ciężko, wiem to bardzo dobrze. Mamy mega zapiernicz w pracy. Ostatnio siedziałam na spotkaniu od 9 do 22!!!! Niedość, że nie udało mi się pójść na trening to nie bardzo miałam jak zjeść porządnie!

    cream30

    Napisano 09 December 2012 - 08:41 PM

    ja nawet juz nie pamietam ,jak to jest praCOWAC...od 4 lat siedze i zajmuje sie domem i dziecmi,ale mysleze jak najmlodszy zacznie szkole badz przedszkole to musze sie za czyms rozejrzec... ja ostatnio ciagle slysze od jednej znajomej ze za szczupla jestem..sama ma problem z waga...nawet jej facet to powiedzial o mnie,a sam jest chudszy niz ja ,jak na faceta ;/ jakos nie obchodzi mnie co mysla inni,ciagle sobie wmawiam ze to z zazdrosci,bo ja nie czuje sie za chuda,wrecz przeciwnie,jeszcze co nieco cm bym sie pozbyla..ciezko pracuje na swoj wyglad i mam w nosie to ,ze ktos powie,ze za chudo... w pt treningu nie zrobilam,ale odrobilam go dzisiaj. Niestety czuje,ze nie uda mi sie zejsc ponizej 70 cm w talii,bo taka mam chyba budowe..juz mam wystajace kosci,ale taka moja natura... moim glownym celem jest teraz odtluszczenie,ale zdaje sobie sprawe ze z moja dieta to mi sie nie uda,ale cholernie ciezko jest mi jesc idealnie...lubie czasem zjesc cos zakazanego ,napic sie drinka czy piwka...ehhhh

    cream30

    Napisano 11 December 2012 - 10:01 PM

    [attachment=3343:media/kunena/attachments/1660/SAM_5935.JPG] moja aktualna fota.

    Tryszka

    Napisano 12 December 2012 - 09:09 AM

    :) no brzuszek niezły naprawdę!! W szpilach masz baaardzo zgrabne nogi. Jeśli czujesz, że jeszcze chcesz dalej chudnąć to rób treningi takie jak robisz i pilnuj diety, a będzie coraz lepiej. W ogóle na zdjęciu nie widać, że byłaś w ciąży :) Masz dużo lepszy ode mnie ;p

    cream30

    Napisano 12 December 2012 - 10:06 AM

    wlasnie mam mieszane uczucia...nie wiem czy chce schudnac jeszcze,waze 62 kg...co prawda chce jeszcze pozbyc sie tluszczu z brzucha i plecow...ale bradzo mi zalezy na pompowaniu posladkow....ostatnio zastanawialam sie czy w nowym roku wlasnie nie zmienic treningu na typowy na rzezbe..... nogi mam zgrabne,nawet bez szpilek....mam dalej 52 cm w udzie,ale mam duzo wiecej miesni ... ogolnie wymiray prawie sie nie zminily,ale cialo wyglada lepiej...Niestty brzuch przy zgieciu i pozycji plank dalej wyglada koszmarnie,i wiem na bank ,ze to sie nie zmieni,bo to wida zrostow i zlego ciecia.. zastanawiam sie czy uda mi sie bardziej uwidocznic miesnie na brzuchu...