Skocz do zawartości

Witaj Nieznajoma :)


Zdjęcie

jak to jest z tym brzuchem?

Rozpoczęty przez cream30 , Sep 17 2012 02:39 PM

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • 99 odpowiedzi w tym temacie

    Tryszka

    Napisano 27 September 2012 - 12:22 PM

    No i świetnie! Tak trzymaj :) Kup sobie jakiś krem ujędrniający i peeling i rób codziennie wieczorem przemienny chłodny-ciepły prysznic i masuj brzuch używając peelingu. Po prysznicu znów zrób masaż brzucha ruchami okrężnymi (wg wskazówek zegara) wcierając balsam. Na koniec łap skórę jakbyś chciała się szczypać :) powinno to trwać 5 minut nie krócej. Masaż z kremem możesz powtarzać rano. Oprócz ćwiczeń dodatkowo ujędrnisz brzuszek. Jest to połączenie Fitness&Wellness :D

    albercik7

    Napisano 27 September 2012 - 03:48 PM

    Każdy z nas posiada mięśnie brzucha, które uwidaczniają się po pozbyciu się tłuszczu.

    Tu pracuję i zapraszam Agencja PR. 1000% efektywnego AVE

    cream30

    Napisano 28 September 2012 - 09:57 AM

    ostatni trenig w tym tyg zaliczony :woohoo: znowu bylo ciezko i efektywnie. BYlo tak jak pisalas ,ze pod koniec juz resztkami sil robilam kazde cwiczenie ,a tzn ze dobrze dobralam ciezary. Super,dziekuje,ze dzieki Tobie zaczelam ten trening,bo moze to dziwne,ale ja juz widze efekty....hihi

    Tryszka

    Napisano 28 September 2012 - 12:35 PM

    Po 2 treningach heheheh Ale tak naprawdę to ja też widze efekty na drugi dzień jak porządnie poćwiczę z ciężarami. Wtedy mięśnie są napięte i ciało wygląda od razu inaczej :)

    cream30

    Napisano 28 September 2012 - 04:13 PM

    no ale nie zapomnijmy ,ze wczesniej tez cwiczylam ;) i pewnie efekty wychodza dopiero teraz .

    Kate404

    Napisano 28 September 2012 - 07:20 PM

    No na efekty trzeba długo czekać. Najgorsza jest ten moment stagnacji jak ćwiczysz więcej, a nic się nie dzieje!

    cream30

    Napisano 29 September 2012 - 07:51 AM

    moze mi sie wydaje,ale mam wrazenie,ze jestem duzo sczuplejsza wizualnie w talii i ogolnie...nosze koszulki w rozmiarze 6 ,a spodnie 8,wiec to chyba cos oznacza. boczki w rurkach zniknely i mam nawet w nich luz,gdzie jakies 2 tyg temu jeszcze mi sie ciutke wylewalo... Dzisiaj przyznam sie,ze mam zakwasy w ramionach i klatce piersiowej po wczorajszym treningu. Ale to dobrze,bo w sumie to 1 raz po tym treningu....I mam wrazenie,ze rece mi napuchly,czy to normalne?? bo w stosunku do calosci wydaja sie duze...a mi zalezy na zgrabnym ,lekko umiesnionych ramionach,a nie chce zeby byly przesadnie duze . I musze nauczyc sie czasem jesc wiecej,bo w sumie nie chce wygladac jak patyczke,a przyznam,ze ciale mam problem czy zjadlam wystarczajaco,czy nie za duzo albo za malo.... wczoraj na bank zjadlam malo,ale jakos tak wyszlo..... chyba zmniejszyl mi sie zoladek,bo jakos nie potrafie zjesc juz tyle co kiedys,ale nie chce chudnac juz zbytnio.

    Tryszka

    Napisano 29 September 2012 - 12:02 PM

    A masz jakieś stare zdjęcia z przed odchudzania?? Co do Twoich obaw :) w ogóle się tym nie przejmuj. Po takim treningu mięśnie Ci jakoś bardzo nie urosną, ale jednak będą. Albo tłuszcz albo mięśnie :) Na początku możesz być troszkę "większa", bo na razie mięśnie sa schowane pod warstwą tłuszczyku. Jeśli będziesz robić treningi regularnie i w szybkim tempie, tłuszcz się spali i będziesz szczuplejsza :) jednak do tego trzeba trochę czasu. Od razu dzień po treningu mięśnie są napuchnięte i wydają się większe, ale to szybko się normuje :)

    cream30

    Napisano 29 September 2012 - 12:44 PM

    mam ,ale to malo aktualne wtedy bylo..bo to byl styczen 2011...co prawda po ciazy bylam ,ale to juz pol roku jak nie wiecej..i nie ma co ale mialam sporo zbednych kilogramow... w sumei to nei wiem ktore ze stycznia ,a ktore nie...moze i nie mialam wielkiego bebecha...ale wg mnie i tak zle wygladalam.Aktualne zdjecia wstawie za 2 tyg,bo to avatarze jest chyba z przed 3 msc..

    cream30

    Napisano 29 September 2012 - 01:13 PM

    ogolnie nigdy nie mialam problemow z waga..tylko w ciazach sporo przytylam,w 1 :20,a w drugiej ponad 25.... ale to ,ze kiedys bylam szczupla nie znaczy ze wygladalam lepiej..bo bylam szczupla,ale raczej malo jedrna... teraz zdecydowanie bardziej sie sobie podobam :)) w galeri mam zdjecie jak moj tyl wygladal zaledwie msc temu ;)

    Tryszka

    Napisano 29 September 2012 - 04:15 PM

    Widać znaczącą różnicę w brzuchu! Oby tak dalej ;) Ja jeszcze nie mam dzieci, jestem ciekawa jak będę wyglądać po ciąży ?

    cream30

    Napisano 01 October 2012 - 11:15 AM

    4 trening za mna :cheer: znowu bylo hardkorowo ;)) najwazniejsze ze sie nie poddalam,biorac pod wage ,ze mam "kobiece" dni... chyba narazie nie bede sie podejmowac 2 obwodow,bo przy tym obciazeniu,poki co jeden mi wystarczy. Tryszka to jak bedziesz wygladac zalezy tylko do Ciebie,ja niestety mimo postanowien,ze w ciazy bede uwazac na to co jest i cwiczyc,odpuscilam..w 2 ciazy co prawda do polowy sie staralam,ale potem juz nie ;/ zreszta strasznie zle sie cwiczylo z duzym brzuchem. Moja waga spada....ale poczekam az @ sie skonczy i wtedy zobaczymy.Pomierze sie rowniez,ale to chyba na weekend kiedy miesnie nie beda napuchniete... a do zimnych prysznicy nikt mnie nie przymusi,zwlaszcza teraz kiedy mamy paskudna pogode..Uwielbiam ciepla wode..a balsamy ujedrniajace mam i uzywam i to pelno..mam tez specjalna szczotke do masazu,ale niestety lezy sobie i czeka :laugh: Mysle,ze powolutku wszystko wszystkow roci do normy,bo jest coraz lepiej.

    Tryszka

    Napisano 02 October 2012 - 09:23 AM

    Bardzo mnie to cieszy! Ćwicz i zapisuj jak Ci idzie. Możesz używać tabel do wpisywania cm i wagi, a nawet ćwiczeń (mierz czas ile zajmuje Ci obwód);) http://www.pella.pl/...ats/Itemid,153/ Też nie lubię zimnych pryszniców, dlatego robię na zmianę chłodne i gorące. Nigdy zimne!! Jestem zmarzluchem!

    cream30

    Napisano 05 October 2012 - 09:20 AM

    zrobilam sobie Wasz fit test,zeby sprawdzic siebie..jedynie poki co pompek nie zrobilam..ale przysiady 1 min: 42 pajacyki 1 min : 66 chyba calkiem niezle... trening zrobie,ale chyba dopiero pod wieczor. Ostatnio znowu chyba troszke grzesze jedzeniowo..jem ciut za duzo chleba na dzien...waga spada cm tez,ale musze sie bardziej pilnowac. Jestem ciekawa jak bede wygladac za rok ;)

    Tryszka

    Napisano 05 October 2012 - 10:19 AM

    Jak ktoś ćwiczy regularnie, zdrowo i mądrze się odżywia (czyli nie robi głupich głodówek itd.) to małe grzeszki nie wpływają na pogorszenie figury :) Na treningu i tak się spali. Tylko nie można tych grzeszków robić codziennie i w dużych ilościach! Co miesiąc sobie rób fit test. Waga i cm są ważne, ale również poprawienie kondycji się fajnie poprawia :)

    cream30

    Napisano 05 October 2012 - 10:26 AM

    dziekuje.Poki co zrobilam 10 min interwaly na orbim. Najnizsze obciazenie przeplatane najwyzszym... wlasnie mysle nad tym,zeby w dni nie treningowe 2 x w tyg robic takie interwaly stopniowo zwiekszajac czas do 25 min. A i ile powinnam spozywac maks kalorii?? co prawda ich nie licze,ale mneijwiecej jestem w stanie ocenic.

    Tryszka

    Napisano 05 October 2012 - 12:37 PM

    Moja magiczna liczba to 1800 kcal. Możesz sobie dokładnie wyliczyć zapotrzebowanie na kalorie, ale każdy ma inne spalanie przy ćwiczeniach i ciężko uzyskać wiarygodny wynik. Najważniejsze, aby starać się nie jeść węgli wieczorami i uważać na cukier. Jeżeli czujesz, że musisz więcej ćwiczyć to rób te interwały ;) przy Twoim treningu można coś dodać :)

    cream30

    Napisano 05 October 2012 - 05:34 PM

    wstawiam nowe foteczki: tak dla porownania.. [attachment]SAM_5286.JPG[/attachment]

    Tryszka

    Napisano 09 October 2012 - 04:49 PM

    No proszę jaki bicepsik się pojawił :D Brzuszek coraz lepszy!

    bartek

    Napisano 09 October 2012 - 04:57 PM

    No, proszę :) Super!