Skocz do zawartości

Witaj Nieznajoma :)


Zdjęcie

jak to jest z tym brzuchem?

Rozpoczęty przez cream30 , Sep 17 2012 02:39 PM

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • 99 odpowiedzi w tym temacie

    cream30

    Napisano 17 September 2012 - 02:39 PM

    Kiedyś zawsze utwierdzona byłam w tym ,ze robienie konkretnych ćwiczeń na brzuch pomaga go wyrzeźbić...jednak ostatnio coraz wiecej czytam i słyszę o tym,iż nie trzeba ciagle cwiczyc miesni brzucha zeby miec idealny,bo inne cwiczenia silowe angazuja rowniez miesnie brzucha. Jak to jest?? czy to prawda?

    cream30

    Napisano 18 September 2012 - 07:53 AM

    widze ,ze sa tutaj male problemy z komunikacja i trzeba dlugo czekac na jakas odpowiedz ;/

    Tryszka

    Napisano 18 September 2012 - 08:05 AM

    Przepraszamy za opóźnione odpowiedzi. Pracujemy na nowelizacją strony :) Ja np. w moim treningu nie mam w ogóle ćwiczeń na sam brzuch. Przy przysiadach ze sztangą czy przy MC brzuch ćwiczy cały czas. Zresztą przy wszystkich ćwiczeniach jak masz plecy proste i porządnie brzuszek napięty to wystarczy ;) Trzeba również pamiętać, że mięśnie można sobie zbudować. Jednak nie będzie ich widać, kiedy będą schowane pod warstwą tłuszczyku ;)

    cream30

    Napisano 18 September 2012 - 11:44 AM

    Przepraszamy za opóźnione odpowiedzi. Pracujemy na nowelizacją strony :)

    Ja np. w moim treningu nie mam w ogóle ćwiczeń na sam brzuch. Przy przysiadach ze sztangą czy przy MC brzuch ćwiczy cały czas. Zresztą przy wszystkich ćwiczeniach jak masz plecy proste i porządnie brzuszek napięty to wystarczy ;)

    Trzeba również pamiętać, że mięśnie można sobie zbudować. Jednak nie będzie ich widać, kiedy będą schowane pod warstwą tłuszczyku ;)



    wiem o tym bardzo dobrze :P caly czas pracuje nad pozbyciem sie tluszczyku.Dziekuje za odpowiedz,wiec poki co odpuszcze konkretne treningi na brzuch,moze zostawie raz w tyg..a wiecej uwagi poswiece innym partia ciala :) Tak naprawde silowo cwicze 5 tydzien ,bo wczesniej robilam cwiczenia z Jillian i inne tego typu...

    Tryszka

    Napisano 18 September 2012 - 11:50 AM

    Dokładnie. Napisz jakie robisz teraz treningi. Siłowy? Aerobowy? Napisz co więcej:-) Napisałaś,źe jesteś po cesarkach i masz problem ze skórą na brzuchu. Ćwiczenia siłowe super uelatyczniają skórę.

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 09:04 AM

    robie treningi silowe plus aeroby po...treningi mam 4 razy w tyg. Plan pomogl dobrac mi znajomy..Niestety ja nie mam takiej sily co MONITA wiec pracuje z mniejszymi ciezarami. Osttania cc mialam 2 lata temu i niestety mam zrosty i mam wrazenie ,ze brzuch nigdy nie bedzie taki jak powinien. NA MOIM Avatarze ,jest roznica miedzy powyzej linia majtek a ponizej z 3 cm....brzuch odstaje a ponizej ciecia jest plaski .... a cwicze na takim szprzecie:

    Tryszka

    Napisano 19 September 2012 - 09:19 AM

    Jak będziesz miała chwilke to rozpisz trening. Co po kolei robisz, jakie cięźary i jakie aeroby i jak długo:-)

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 10:20 AM

    Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 ( 2 x 5 kg) 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 (4 x 1.25kg) 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 (sztanga długa + 2 x 2,5 kg) Barki: 4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 ( 4 x 1.25kg) 5. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15( 2 x 1,25kg) 6. Unoszenie sztangielek przodem stojąc 3 x 12-15 (2 x 1.25 x 2) 7. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 x 12-15 ( 2 x 5 kg) Brzuch: 8. Spinanie brzucha leżąc 5 x 25 9. Unoszenie nóg leżąc na ławce lub w zwisie 5 x 25 10. skrety tulowa stojac 5 x 25 (10kg) DZIEŃ 2 Wtorek Plecy: 1. Ściąganie wyciągu górnego do klatki 4 x 12-15 (2 x 6.25kg) 2. Przyciąganie wyciągu dolnego w wąskim uchwycie 3 x 12-15 ( 2 x 7.5kg) 3. Ściaganie wyciągu górnego do klatki 3 x 12-15 ( 2 x 6.25kg) Biceps: 4. Uginanie przedramion ze sztangą łamaną 4 x 12-15 ( 2 x 3.75kg) 5. Uginanie przedramion na dolnym wyciągu 3 x 15-20 ( 2 x 2.5kg) Triceps: 6. Prostowanie ramion na wyciągu górnym 3 x 12-15 ( 2 x 3.75kg) 7. Pompki w podporze 4 x 15-20 DZIEŃ 3 Środa Uda,pośladki: 1. odwodzenie nog tylem na lince wyciagu 4 x 15-25 (6.25kg) 2. Prostowanie nóg 3 x 15-25 ( 7.5 kg) 3. Uginanie nóg 3 x 15-25 (7.5kg) 4.Odwodzenie nóg na zewnatrz(wyciąg dolny,linka) 3 x 15-25 (3.75kg) 5. przysiady sumo 3 x 15-25 (10kg) Łydki: 4. Wspięcia na palce stojąc 2 x 20-30 5. Wspięcia na palce siedząc 2 x 20-30 Brzuch: jak w poniedziałek Czwartek - WOLNE Piątek - jak w poniedziałek Sobota i niedziela - WOLNE Poniedziałek - jak we wtorek itd. zawsze po 30-45 min orbitrek badz steper,rozciaganie...lydek nie robie, Teraz mialam plan zwiekszyc ciezary na barki i klatke.Niestety mam slebe rece i nie dam rady podnosic duzych ciezarow.Po za tym nie mam wygurowanych celowow. Zalezy mi na lekkim wyrzezbieniu calego ciala.

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 10:20 AM

    obecnie mam przymusowe wolne z powodu przeziebienia.

    Tryszka

    Napisano 19 September 2012 - 05:23 PM

    Bardzo dużo osób jest teraz chorych ;) Trening masz taki typowy kulturystyczny. Podoba Ci się? Masz efekty? Co z dietą? Monita ma świetny trening. Może się przyłączysz? Zależy czy masz taki sam cel. Jeśli chciałabyś tylko schudnąć to zmieniłaby się praktycznie tylko dieta.

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 05:34 PM

    tak po malu ,ale efekty sa....najtrudniej z brzuchem...mysle,ze nie dolacze do MONITY bo ja nie dam rady trenowac z takimi ciezarami,juz probowalam bo maz cwiczy.... no i moj cel nie jest taki jak jej..nie chce byc az taka wyrzezbiona..Chce byc poprostu zgrabna z wymodelowanych cialkiem.Ale nic na sile. Miesnie naramienne mam lekko zaznaczone,a oto mi chodzilo,bicepsik jest(wystarczajacy)..teraz pracuje nad wysmukleniem ud i nad posladkami,aby byly jak najbardziej odstajace;jak to sie mowi :lol: no i pomalu daze do pozbycia sie cm z brzucha i talii,bo mimo iz wydaje sie szczuplejszy to w talii ciagle mam 75 cm ;/

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 05:36 PM

    no i nie spisuje tego co jem,nie licze kalori i BTW bo nie chce az tak bardzo sie w to wkrecac,bo maz by mi marudzil ,ze mam hopla... Nie bede startowala w zadnych konkursach,nie robie tego na pokaz ale dla samej siebie,wiec predzej czy pozniej osiagne swoj cel :)

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 05:40 PM

    a co to oznacza,ze jest typowy kulturystyczny? jaki wg Ciebie byl by lepszy,pomijajac taki jak ma MONITA bo to odpada,zadnych ogromnych ciezarow dzwigac nie bede,bo kiedys mialam wypadek i mam problemy z kregoslupem.

    Tryszka

    Napisano 19 September 2012 - 07:35 PM

    Zobacz czy coś takiego by Ci się podobało :) http://www.pella.pl/...dla-kobiet.html Jeśli nie to rób ten trening co robisz. Staraj się zwiększać stopniowo obciążenie. Mięśnie się szybko przyzwyczajają i przestają w końcu pracować :) Ważne jest również, abys trening robiła w szybkim tempie. Między seriami przerwa 30 sekund, między ćwiczeniami 60 sekund. Po treningu siłowym rób interwały zamiast aerobów.
    • cream30 lubi to

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 08:07 PM

    brzmi ciekawie,tylko jak robic te roznorodne cwiczenia w szybkim tempie i z malymi przerwami nie tracac czasu na zmiany obciazenia badz sprzetu?? mam malo miejsca w salonie i nie mam tylku drazkow na hantle,zeby moc sobie pozwolic na to,zeby nie robic zmian. No i nie mam suwnicy,ani przyrzadu do przywodzenia nog. A jakie proponujesz najmniejsze obciazenie w takim wypadku przy nogach i gorze? z uwzglednieniem moich przeciwskazan? musze to dokladnie przeanalizowac ,luknac jak wygladaja nie ktore cwiczenia(bo wiekszosc znam,ale sa takie ,co nie mam pojecia jak wygladaja) i mysle,ze od przyszlego tyg moglabym zaczac.

    cream30

    Napisano 19 September 2012 - 08:09 PM

    no i opisy nie ktorych cwiczen sa dla mnie malo jasne :( i czy moge nie ktore cwiczenia wymienic na inne,bo sa nie mozliwe z powodu braku odpowiedniego sprzetu?

    Tryszka

    Napisano 20 September 2012 - 06:49 AM

    Jasne, pisz z czym masz problem. Taki trening najlepiej robić na siłowni. W domu trochę ciężko. Napisz jaki masz sprzęt. Co do obciążenia, bo powinnaś mieć taki, aby 2 ostatnie powrórzenia sprawiały trudność. Trzeba jednak uwaźać na Twój kręgosłup. Co Ci dokładnie dolega?? Najważniejsza sprawą i tak jest dieta. Pamiętaj o tym:-)

    cream30

    Napisano 20 September 2012 - 07:43 AM

    jak juz wczesniej pisalam i dodalam linka do sprzetu ktory posiadam. Mam sztange lamana,dluga i krotka .obciazenie 80 kg.Twister,steper,orbitrek.no i rurki gwintowane na hantle 2 szt. to wszystko co posiadam.Obcji chodzenia na silke nie ma. Bo wlasnie po to kupilismy te sprzety do domu,zeby nie tracic czasu ani kasy na silownie.. Diete oczywiscie trzymam w miare mozliwosci.Juz ponad tydzien nie jem slodyczy,cukier to tylko nat stevia. nie pije gazowanych itd..... Bylabym wdzieczna za opracowanie treningu do potrzeb domowych ,jesli nie sama sprobuje go sobie dopasowac:)

    cream30

    Napisano 20 September 2012 - 10:45 AM

    przez weekend opracuje swoj wlasny trening i bede go robic w pn,sr i pt. A we wtorki i czwartki bede podchodzic do ZWOW z ZUZKA i interwaly.. Dzisiaj zrobilam 1 raz i wytrzymalam tylko 10 min,kondycja kiepska. No i musze wyytrzymac z moim planem dluzej niz msc bo niestety zawsze szybko zmieniam a to blad:((

    Tryszka

    Napisano 20 September 2012 - 12:33 PM

    Myślę, że wszystkie ćwiczenia będziesz mogła zrobić w domu. Sprzęt masz fajny! Wszystko co potrzeba. Postaram się coś pomyśleć i dam znać. Zuzana to terminator :) ciężko jest z nią wytrzymać hehehehehehe



    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych