Skocz do zawartości

Witaj Nieznajoma :)


Zdjęcie

Witam serdecznie :)

Rozpoczęty przez monita , Aug 23 2012 06:27 PM

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • 3 odpowiedzi w tym temacie

    monita

    Napisano 23 August 2012 - 06:27 PM

    Wczoraj pierwszy raz znalazłam się na tej stronie. Bardzo podoba mi się tu bo jest wszystko co trzeba :) Jestem amatorką i ćwiczę od około 3 lat jednak z początku źle się za to zabrałam bo za bardzo skupiłam się na ćwiczeniach aerobowych. Ćwiczyłam codziennie i długo.Głownie na rowerku stacjonarnym. Od czasu do czasu były ćwiczenia modelujące które w rezultacie nie przynosiły efektów. Dopiero od niedawna ćwiczę siłowo z obciążeniem i pomału widzę efekty swojej pracy. Szkoda że tak długo błądziłam ale nic straconego :) Chciałabym schudnąć max 3 kg ale generalnie zależy mi najbardziej na mięśniach i jędrności :) Urodziłam dwoje dzieci i mimo że jest już dobrze to ja chcę więcej i chciałabym wyrzeźbić ładnie swoje ciało i pokazać że mamy również mogą mieć świetną figurę :) Ciesze się że tu dołączyłam i życzę każdej z Was wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam serdecznie :) monita :)

    Tryszka

    Napisano 24 August 2012 - 06:22 AM

    Witaj na Pelli ;) Gratuluję brzuszka!! A tym bardziej, że jesteś po porodach!! Twoje zdjęcie powinno być motywacją dla mam :D Napisz jakich informacji Ci brakuje na stronie ;) może coś dla Ciebie napiszę. Zapraszam do działu na forum "Pytanie do trenera" http://www.pella.pl/...go-zacznij.html Fajnie by było, abyś tam napisała coś więcej o swoich treningach i diecie. Może uda mi się coś doradzić, abyś uzyskała swój cel do końca :) na pewno będziesz inspiracją dla innych kobiet. Ja również uzyskałam efekty dopiero po ćwiczeniach siłowych z dużym obciążeniem. Kobiety jednak nadal boją się siłowni, ale staram się je przekonać :) Na pewno masz zdjęcia z przed odchudzania i teraźniejsze. Jeśli chcesz to wrzuć kilka.
    • monita lubi to

    monita

    Napisano 24 August 2012 - 05:34 PM

    Bardzo dziękuje :cheer: Jak najbardziej postaram się być motywacją zwłaszcza dla mam :) Na pewno skorzystam z działu "Pytanie do trenera" i opisze tam treningi i dietę. Dietę często zmieniałam teraz na pewno jem za mało białka :P A wiem że powinnam jeść więcej. Ale wszystko mi brzydnie bo jadłam w kółko to samo na przemian. Niestety nie lubię bawić się w kuchni i raczej wszystko chcę jak najszybciej przygotować. Dziś nie mam czasu ale w weekend postaram się napisać więcej o wszystkim :) Oczywiście wstawię zdjęcia :)Nie mam ich dużo bo szybko po porodzie wzięłam się za siebie i wagę mam stabilną mniej więcej bo co chwilę się pilnuje gdyż nie wyobrażam sobie siebie ważącej dużo :P Tak więc od 4 lat jestem na diecie :D ale oczywiście były przyjemności między czasie i przerwy gdzie wtedy przybywało 3 kg i ponownie dieta i tak w sumie cały czas się kręcę w kółko :P Teraz myślę że będzie już lepiej bo więcej wiem i wciąż się czegoś dowiaduje. Czy w treningach czy w diecie :) Na tej stronie już się dowiedziałam że lepiej jest ćwiczyć mniej powtórzeń z większym obciążeniem niż z mniejszym dużo powtórzeń :) A zawsze nad tym się zastanawiałam. Nigdzie prostej odpowiedzi nie widziałam a tu przez przypadek trafiłam i między innymi znalazłam odpowiedz :) Tak dużo dziewczyn boi się mięśni ale nawet nie zdają sobie sprawy jakie to trudne :) W najbliższych dniach postaram się wszystko opisać o mnie i wrzucę zdjęcia bo mam też dużo kiedy już jestem szczupła i dla sprawdzenia robiłam zdjęcia porównawcze czy widać efekty :) Dziękuje za wszystko i pozdrawiam serdecznie :))

    Tryszka

    Napisano 29 August 2012 - 12:13 PM

    Świetnie! Zatem czekam na Twoje wpisy. Z dietą i ćwiczeniami jest zawsze to samo: metoda prób i błędów. Trzeba znaleźć coś najlepszego dla siebie. Fajnie, że Tobie się udało!