Skocz do zawartości

Witaj Nieznajoma :)

Zdjęcie

Witam serdecznie :)

Rozpoczęty przez monita , Aug 23 2012 06:27 PM

- - - - -

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • 3 odpowiedzi w tym temacie

monita

Napisano 23 August 2012 - 06:27 PM

Wczoraj pierwszy raz znalazłam się na tej stronie. Bardzo podoba mi się tu bo jest wszystko co trzeba :) Jestem amatorką i ćwiczę od około 3 lat jednak z początku źle się za to zabrałam bo za bardzo skupiłam się na ćwiczeniach aerobowych. Ćwiczyłam codziennie i długo.Głownie na rowerku stacjonarnym. Od czasu do czasu były ćwiczenia modelujące które w rezultacie nie przynosiły efektów. Dopiero od niedawna ćwiczę siłowo z obciążeniem i pomału widzę efekty swojej pracy. Szkoda że tak długo błądziłam ale nic straconego :) Chciałabym schudnąć max 3 kg ale generalnie zależy mi najbardziej na mięśniach i jędrności :) Urodziłam dwoje dzieci i mimo że jest już dobrze to ja chcę więcej i chciałabym wyrzeźbić ładnie swoje ciało i pokazać że mamy również mogą mieć świetną figurę :) Ciesze się że tu dołączyłam i życzę każdej z Was wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam serdecznie :) monita :)

Tryszka

Napisano 24 August 2012 - 06:22 AM

Witaj na Pelli ;) Gratuluję brzuszka!! A tym bardziej, że jesteś po porodach!! Twoje zdjęcie powinno być motywacją dla mam :D Napisz jakich informacji Ci brakuje na stronie ;) może coś dla Ciebie napiszę. Zapraszam do działu na forum "Pytanie do trenera" http://www.pella.pl/...go-zacznij.html Fajnie by było, abyś tam napisała coś więcej o swoich treningach i diecie. Może uda mi się coś doradzić, abyś uzyskała swój cel do końca :) na pewno będziesz inspiracją dla innych kobiet. Ja również uzyskałam efekty dopiero po ćwiczeniach siłowych z dużym obciążeniem. Kobiety jednak nadal boją się siłowni, ale staram się je przekonać :) Na pewno masz zdjęcia z przed odchudzania i teraźniejsze. Jeśli chcesz to wrzuć kilka.
    • monita lubi to

monita

Napisano 24 August 2012 - 05:34 PM